همه چیز درباره خرج و بارو رکاب زدن در ایالت

بی قراری اکنون گران ترین دوچرخه ای که در دیجی کالا وجود دارد، ۲۸میلیون تومان است و این در حالی است که بررسی های همشهری علامت می دهد دوچرخه هایی در راسته وجود دارد که با قیمت ۳۰ تا ۵۰میلیون تومان اندوه سودا می شوند.

ارج دوچرخه های برقی از حدود ۵میلیون تومان شروع می شود اما چنانچه سراغ استاندارد های معمولی تر بروید با حدود ۲میلیون تومان می توانید رکاب سرقت کردن را آغاز کنید.

متاع جانبی مورد مصرف برای دوچرخه سواران ولی چنانچه بومی برندبازی نباشید، بخاطر تان چندان گران تمام نمی شود. تقریبا بیشتر ملزومات رکاب زنی، دون ۱۰۰هزار تومان قیمت دارند.

حبیب الله محمودان، کارپرداز مهتر هیأت مدیره سندیکای قطعه سازان موتورسیکلت و دوچرخه، گفته است: «۸۰درصد بازار چرخه درون ایران تو اصالت محصولات چینی است و عزب ۲۰درصد فضای باقی باقی مانده در جوانمردی تولیدات داخلی و سایر تولیدات دیگر کشورهای خارجی است که حرکت دورانی های مسابقه ای و فیبر کربن را تولید می کنند». نفوذ کردن چیندر بازار ایران باعث شده که نفع اقتصادی بخاطر تولید دوچرخه داخل ایران وجود نداشته باشد. گفتنی است ایرانی ها سالانه ۲میلیون وسیله دوچرخه می خرند که چنانچه میانگین نرخ را برای این وسیله محموله ونقل پاک، ۳میلیون تومان درنظر بگیریم، گردش مالی این راسته حداقل ۶هزار میلیارد برآورد می شود. چه دوچرخه ای برای من مناسب است؟

هرکس باید متناسب با قامتش نسبت به انتخاب دوچرخه رفتار نرم. تفویض سایز دوچرخه باید از روی سایز هیکل دوچرخه باشد نه تایر آن زیرا که شما داخل واقع روی بدنه دوچرخه استراحت می گیرید. سایز لاستیک دوچرخه از موارد دیگر درون گزینش دوچرخه است که ازجمله آن سایز ۲۶ خواه ۲۷/۵ و ۲۹ بهینه و قابل ترین سایزها هستند؛ سایز ۲۶ یا۲۷/۵ برای لغزنده های کندرو و سایز ۲۹ بخاطر مسیرهایی که لغزان کمتری دارد (این سایز در مسیرهایی که پستی و بلندی دارد کارایی بهتری دارد) استفاده می شود. گران مقدار ها چه محدودیت هایی دارند؟

حرکت دورانی کوهستان اسکات میزان spark۹۷۰، گرانبها ترین دوچرخه سایت های فروش آنلاین است. این دوچرخه به پاخور خوب شهرت دارد و دارای عملکرد و بازدهی برجسته و وزن کمی است. این مدل به دلیل داشتن ۲ کمک فنر مناسب برای ترفیع و فرود در مسیرهای کوهستانی و علیه هاست. بهره گیری از طوقه های ۲۹ اینچ برای دور گرفتن بهتر و گذر اسایش زیرفون از چاله ها و موانع از دیگر مزیت های این حرکت دورانی است. یکی دیگر از محاسن چرخه های کوهستان، خدمات خوب پس از فروش در ایران است.

البته حرکت دورانی های برقی هم ناچیز از این چرخه لاکچری ندارند؛ چرخه هایی که به واسطه یک لب انرژی، رکاب کوفتن را برای شما آسان می کنند. دوچرخه برقی آلفا تولید EvTech یکی از مناسب ترین نمونه های دوچرخه برقی است. هر ۳۰کیلومتر یک وهله باید این دوچرخه ۲۰کیلوگرمی را شارژ کنید. قدرت موتور آن ۳۵۰وات و ارج آن حدود ۶میلیون تومان است.

حرکت دورانی برقی شهری مدرن AMP ۵۰۰۳یکی از نمونه های برقی پرطرفدار است که با ۲۴کیلوگرم وزن و نیاز به شارژ بعد از حدود ۶۰کیلومتر، مجهز به صفحه عرضه بوده و حدود ۱۲میلیون تومان است.

چرخه های عادی و شایان قبول اما بسته بوسیله سایز و برند و کیفیت محصول بین ۴تا ۱۰میلیون تومان در خیابان گمرک تهران به فروش می رسند. وارسی دوچرخه های شهری و ارزان ارزش مرطوب

اگر توان مالی خرید دوچرخه های گران قیمت را ندارید، سراغ مدل های خوب کارکرده بروید. با چیزی حدود یک میلیون تومان می توانید یک چرخه خوب دست دوم بخرید ولی در مورد دوچرخه های نو، وارسی ها مدال می دهد که دوچرخه کوه جاینت، مدل revel حدود ۲میلیون و ۲۰۰هزار تومان ارزش دارد. در همین رده قیمتی اندوه می توانید حرکت دورانی های مختلفی پیدا کنید. حرکت دورانی کوهستان فوجی مدل Adventure V Brake سایز ۵/۲۷، حدود ۲میلیون و ۵۰۰هزار تومان است. این دوچرخه سبک و راحت است و برای مسافت های کوتاه بین شهری اندرز می شود. خواه بخاطر شهید دوچرخه شهری کراس استاندارد City Storm L سایز ۲۶، که منحصرا برای کاربرد شهری بانوان طراحی شده و قیمت آن تنها یک میلیون و ۱۰۰هزار تومان است. همه چیز درباره لوازم جانبی دوچرخه ها

دوچرخه موتور از آن ورزش هایی است که حاشیه آن خیلی شما را به خرج نمی اندازد. اغلب اجناس در این بازار چینی هستند. با حدود ۵۰تا ۱۰۰هزار تومان می توانید دستکش مخصوص دوچرخه موتور تهیه کنید. قمقمه آب یکی از رادیکال ترین موارد تک نیاز شما خواهد وجود که مقیاس های معمولی آن بین ۳۰تا ۵۰هزار تومان قیمت گذاری شده است. آینه مچی برای رویت عقب هنگام رکاب زدن هم تقریبا ۳۰هزار تومان است.

چراغ کار بزرگ شارژی هم حداقل ۸۰هزارتومان و پمپ نفخ دستی بی قراری بین ۳۰تا ۱۵۰هزار تومان ارزش دارد. در بازار این روزها، کیلومترشمار دوچرخه، عینک مخصوص دوچرخه سواری، کلاه ایمنی و جعبه ابزار از گرانبها ترین ملزوماتی است که شما نسبت به ابتیاع آنها رفتار خواهید کرد. در این میان، تاج ایمنی یکی از واجبات واقعی مورد احتیاج شما به حساب می جوی که بین ۳۰۰هزار تا ۲میلیون تومان قیمت دارد. کیلومتر شمار هم که به شکل جدا قابل پیوند به دوچرخه شماست، حدود ۲میلیون تومان برایتان آب می خورد. البته برندهای چینی موجود داخل بازار با قیمت پایین نمدار ( ۳۰۰تا ۷۰۰هزار تومان) حزن رک می شود.

زین دوچرخه البته جانبی نیست اما وافر ها بنا بوسیله دلخواه خود آن را تغییر می دهند، که بین ۲۰۰هزار تا یک میلیون تومان ارج دارد. هنگام رکاب زدن نباید لذت و لوازم شخصی تان برای شما مزاحمتی ایجاد کند. خرید یک کوله کوچک حمل بخاطر همه دوچرخه سواران واجب است. این کوله می تواند ۲۰۰هزار تومانی باشد یا ۵۰۰هزار تومانی. قفل حرکت دورانی غم ودیعه به برندی که سراغش می روید و چونی نهایی جنسی که خریداری می کنید متفاوت است. سایت دی جی کالا، قیمت یک قفل دوچرخه ویرو میزان Ibizia را ۲۴۸هزار تومان اعلام کرده است.

تایر دوچرخه حداقل ۱۰۰هزارتومان، روکش سیم ترمز ۱۵۰هزارتومان و چراغ حرکت دورانی بسته بوسیله برند آن بین ۱۰تا ۱۰۰هزارتومان، ارزش گذاری شده است. باکس

اگر دلمان هوای دوچرخه موتور دارد اما نمی خواهیم دوچرخه بخریم چه کنیم؟

حتما این روزها چشم تان به رله دوچرخه های نارنجی رنگ پهلو روستا افتاده است. «بیدود» سامانه ای است که به لباس عمومی بوسیله شهروندان حرکت دورانی اجاره می دهد. کافی است حداقل ۱۳ سال سن و حداکثر ۷۰ سال سن داشته و بی حرکت تهران باشید. بیدود درصورت تکمیل ثبت معروفیت یک حساب اختصاصی بوسیله کاربر اعطا می درنگ. پس از انتصاب اپلیکیشن، حساب خود را حدود ۱۶۰هزار تومان شارژ می کنید.

هزینه هر ساعت رکاب زنی، ۳هزار تومان است. اگر شما روزمره یک شایسته کردن بخواهید درون تهران حرکت دورانی سواری کنید (مثلا از منزل تا محل کارتان که قطعا تو تهران کمتر از این مقیاس تراشیدن) باید در هفته ۲۱هزار تومان و داخل ماه ۸۴هزار تومان پرداخت کنید. این عدد در طول سال یعنی چیزی بیش از یک میلیون تومان.

تفاوت این چرخه ها با آنچه تاکنون توسط شهرداری عرضه می شده، داخل این است که شهرداری تنها درون محل های تعبیه شده اقدام به کرایه دوچرخه می کرد و راکب باید دوچرخه را در همین محل ها تحویل می داد اما دوچرخه های عمومی به واسطه قفل هوشمندشان، این امکان را دارند تا داخل هر مکانی، پارک و از طریق اطلس تعبیه شده روی اپلیکیشن، متقاضی بعدی برای گرفتن دوچرخه، رفتار و آن را تحویل بگیرد.

یکی دیگر از هزینه هایی که بیدود روی دست شما می گذارد، هزینه بیمه است. شما در زمان ثبت نام باید مبلغ ۳۰هزار و ۹۰۰تومان غصه به عنوان بیمه پرداخت کنید؛ مبلغی که در هنگام انصراف از خدمات دیگر به شما بازگردانده نخواهد شد. مطالعه های همشهری نشان می دهد کاربران تقریبا از تجربه هایی که با بیدود داشته اند راضی اند اما اکثر آنها اخبار کرده اند که این دوچرخه ها ضعیف بوده و چون فقط یک حالت دارند (بدون دنده هستند) در خیابان های شیب دار و مسافت های کامل انرژی زیادی از راکب می گیرند.